Fly Away ...

Goedemorgen lieve luitjes,

Vandaag laat ik jullie twee tags zien die ik een tijd terug al maakte met de Mixed Media Ink Sprays van CraftEmotions
Ik heb gesprayd op aquarelpapier, Artist Drawing Paper.

Dit is een hele fijne en dekkende spray. waarmee je kunt sprayen op je maskstencil om zo de structuur op je ondergrond te krijgen (papier, canvas, MDF)
Je kunt er tevens je stempels mee inkleuren met een (water)penseel nadat je gestempeld hebt op je gesprayde en dus gekleurde ondergrond.

De sprays zijn los verkrijbaar of in een voordelige set van 8 stuks per set.


Voor deze tag gebruikte ik het Magnolia Maskstencil en vogel stempel van de Springtime collectie van CraftEmotions.
Hier en daar gestempeld met stempels van Crealies, CraftEmotions en Marianne Design.

Ook de Gilding Flakes Zilver van Nuvo, Tonic Studios heb ik op deze tag verwerkt met de voor de flakes bestemde lijmpen van Nuvo.

De honingraat stansmal is van CraftEmotions en wordt half april verwacht.

"Fly Away" heb ik zelf geschreven met de Edding Brushpen.
Tot slot nog gedropt met de Crystal Drops van Nuvo.


Op deze tag ben ik met structuurpasta aan de slag gegaan met het "Magnolia" en "Muur en Raam" Maskstencil van CraftEmotions.

Ook op deze tag gestempeld met CrealiesCraftEmotions en Marianne Design.

De prachtige vlinder is een stansmal van Tonic Studios.
De tekst is een stempel van CraftEmotions.

Ook hier de honingraat stansmal van CraftEmotions gebruikt, welke half april wordt verwacht.
En tot slot weer gedropt met de Nuvo Crystal Drops.

Leuk dat je een kijkje bent komen nemen.
Hopelijk heb ik je kunnen inspireren.
Fijne dag.
Liefs, Nicole

Gebruikte materialen verkrijgbaar bij CraftAddiction
https://www.craftaddiction.nl/

                           


Reacties

Populaire posts van deze blog

Nellie 's Press Boss Machine

Bingogrid @ Time for Magnolia Challenge

With lots of Love!!!

Reminder Moodboard Challenge April @CraftAddiction

WooHoo We're Celebrating at Addicted to Stamps Challenge

Bloghop Sennelier

Vlinder Craftemotions

Nieuwe Mixed Media collectie Dutch Doobadoo

Mixed Media canvas gemaakt speciaal voor Craft Emotions